مجتمع مسکونی داریوش

متن مرتبط با «پیام نمای شبکه 2» در سایت مجتمع مسکونی داریوش نوشته شده است

تزریق گاز به لوله های فاز 2

  • نیلوبلاگ

    مژده به مالکان محترم بحمدالله وبا همیاری شما عزیزان،پروژه گاز به اتمام رسید وفاز 2 مجتمع نیزاز نعمت گاز شهری برخوردارگردید و مورد بهره برداری قرارگرفت؛لذا مالکان محترم جهت بهره برداری از گاز ،در اسرع وقت به هیأت مدیره مراجعه وفرم مربوطه راتکمیل نمایند xa0 xa0 ...

    ادامه مطلب
  • نمای شب

  • مجمع عمومی مالکین فاز 2

  • نیلوبلاگ

    مجمع عمومی مالکین فاز 2 مالکین محترم فاز٢مجتمع داریوش:مجمع عمومی سالیانه پنجشنبه مورخ ٩٥.٦.٢٥ راس ساعت١٠صبح به نشانی شهرک اکباتان،میدان بسیج، پشت آتش نشانی، ساختمان سرای محله شهرداری برگزارخواهدشد. دستورجلسه: ١-استماع گزارش هیأت مدیره xa0٢-تصویبگزارش مالی xa0٣-انتخابهیأتمدیره وبازرسان xa0٤-تصویب مواردی که درصلاحیت مجمع باشد. xa0ضمنا از علاقمندان واجدشرایط عضویت در هیأت مدیره و بازرس دعوت میگردد تقاضای خود را حداکثر تا تاریخ 24/6/95 xa0بصورت مکتوب و بهمراه رزومه و تحصیلات وتخصص،به دفتر هیأت مدیره...

    ادامه مطلب